Kalite Politikamız
Vizyonumuz doğrultusunda; müşterilerimize en üst düzeyde güvelik ve farkındalık değerini yaratmak için ‘ideal olanı’ hedefleyen, uluslararası standartlara ve vizyona sahip olarak kurulan, veriler ve kullanıcılara dayalı kalite yönetim sisteminin sürekli iyileştirmelerle devamlılığını sağlamaktır.
Sürekli iyileştirme, tüm Kam Bilgi Teknolojileri A.Ş. Çalışanlarının ilk prensibi ve sorumluluğudur.
Müşteri Memnuniyeti Politikamız
Müşteri isteklerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi ilke edindik. Müşterilerimizden gelen her şikayeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda yasal mevzuatlara da uygun çözüm sunarız. Şikayet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız.Müşterilerimiz ve ihtiyaçları motivasyon gücümüzdür.
Sürekli Gelişim, tüm Kam Bilgi Teknolojileri A.Ş. Çalışanlarının ilk prensibi ve sorumluluğudur.
Ulus ve Uluslararası Hizmet Yönetimi Politikası
• Müşterilerimizin iletişim, teknoloji, güvenlik, ihtiyaç ve
beklentilerini, en uygun hizmet çözümleri ile uçtan uca karşılamak,
• Müşterilerimizin rekabette fark yaratmalarına ve gelişimlerine katkı sağlamak,
• Yapılan işlerde proje yönetimi metodolojisine; sözleşme bazlı hizmetlerde ise servis yönetimi
ve dünya standartlarında metodolojilere ve tecrübelerine uygun iş yapış biçimleri ile ilerlemek,
• Hizmet performansımızı, hem dış (müşteri beklentileri, kontrat şartları vb.), hem de iç
(verimlilik, kapasite planlama, kaynak kullanımı vb.) servis seviyeleri / operasyon metrikleri
üzerinden, süregelen bir faaliyet olarak izlemek, ölçmek ve iyileştirmek,
• Süreç odaklı iş yapış biçimlerimize uygun altyapılarla operasyonlarımızı desteklemek ve
maksimum verim sağlamak,
• Çalışan ve müşteri memnuniyetini arttırmak ve sadakat programı kapsamında sürdürülebilirliğini
sağlamak,
• Deneyimli ve sertifikalı hizmet ekibi ve yüksek operasyon yürütme ve yönetme becerisiyle, tüm
paydaşların memnuniyetini, güvenini ve gelişimini sağlamak,
• Kalıcı müşteriler edinmek.
Politikamızla İlgili Faaliyet Alanlarımız
• Yerinde veya sahada destek hizmetleri,
• Satış sonrası destek hizmetleri
• Yönetilen hizmetler
• Proje, kurulum, danışmanlık hizmetleri
• Dış kaynak kullanım hizmetleri
Bilgi Güvenliği Politikası
Amacımız;
Başarılı iş hedeflerine ulaşmamızı destekleyen, yeni nesil teknolojilerinin kullanımında, bilgi
güvenliği ilke ve standartlarının, tüm çalışanlarımız tarafından benimsenerek uygulanması ile
fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarının korunmasını sağlayarak Türkiye'de ve dünyada 'Bilgi
Güvenliği' alanında vizyon belirleyen kuruluşlar arasında yer almaktır.
Yaklaşımımız;
• Bilgi güvenliği yönetim sistemimizin ISO 27001:2013 standardının gerekliliklerini yerine
getirecek şekilde dokümante edilmesini, belgelendirilmesini ve sürekli iyileştirilmesini
sağlamayı,
• Bilgi güvenliği ile ilgili tüm yasal mevzuat ve sözleşmelere uymayı,
• Ürün ve hizmetlerimizle ilgili, stratejik hedef, tasarım, üretim, satış, tedarik kaynakları,
müşteri ve çalışanların bilgileri gibi kritik verilerin gizliliğini korumayı,
• Bilgi güvenliği süreçlerini bilginin gizliliğinin, bütünlüğünün ve erişilebilirliğinin
korunmasını temel alarak oluşturmayı, iş akış ve prosedürleri ile güvenlik seviyesinin
korunmasının sürdürülebilirliğini sağlamayı,
• Bilgi güvenliğine aykırı durumları zamanında tespit edebilmek ve anında müdahale etmeyi,
• Tüm çalışanlarımızın ve ekosistemimizdeki iş ortaklarımızın bilgi güvenliği farkındalık
düzeylerini yükseltmek için çalışmayı,
• Değişen ve gelişen bilgi güvenliği tehditlerine karşı risk analizleri gerçekleştirerek
proaktif önlemler almayı taahhüt ederiz.
İş Sürekliliği Politikası
• İş sürekliliği yönetim sistemi ile ilgili mevzuata ve müşteri
sözleşmelerinin gereklerine tam uyumu sağlar.
• İnsan yaşamını tehdit eden olağanüstü durumlarda can güvenliğinin korunması için gereken tüm
önlemleri alır.
• Olağanüstü durumlara hazırlıklı olmak ve hizmet kesintisini en aza indirmek için planlar
oluşturur, planları test eder ve güncelliğini korur.
• Olağanüstü bir durumda paydaşlarının çıkarını, kurumun itibarını korumak, olası zararı asgari
düzeye çekmek için önlem alır.
• Kritik iş süreçlerinin ve hizmetlerin sürekliliğinin sağlanması, kesinti sonrasında planlanan
süre zarfında ve öncelikler doğrultusunda normale döndürülmesi için, ihtiyaç duyulan kaynakları
temin eder.
• İş sürekliliği yönetim sisteminin kurum kültürüne yerleştirilmesi, çalışanların
farkındalığının artırılması ve çalışmalara katılımın sağlanması için eğitimler ve tatbikatlar
başta olmak üzere gereken çalışmaları yürütür.
• İş sürekliliği yönetim sistemini sürekli gözden geçirir ve iyileştirerek sürdürür.